Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Myronenko V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Myronenko V. К. 
Evaluation of Stochastic Characteristics of Goods Delivery Schedules by Rail [Електронний ресурс] / V. К. Myronenko, А. Yu. Andreytsev, G. S. Vysotska // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2014. - Вип. 24. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2014_24_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.476 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Dubrovyn V. O. 
Perspectives of nonpilot flying devices in organical farming usage [Електронний ресурс] / V. O. Dubrovyn, V. G. Myronenko // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Техніка та енергетика АПК. - 2014. - Вип. 196(3). - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_tech_2014_196(3)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Myronenko V. P. 
Updating of the problem of use of colouring in design for people with disabilities and the main ergonomic principles in design of gyms [Електронний ресурс] / V. P. Myronenko, I. O. Volovnyk // Науковий вісник будівництва. - 2017. - Т. 88, № 2. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2017_88_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 817.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Matsiuk V. 
Improvement of efficiency in the organization of transfer trains at developed railway nodes by implementing a "flexible model" [Електронний ресурс] / V. Matsiuk, V. Myronenko, V. Horoshko, A. Prokhorchenko, Т. Hrushevska, R. Shcherbyna, N. Matsiuk, J. Khokhlacheva, I. Biziuk, N. Tymchenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 2(3). - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_2(3)__5
Проведено дослідження ефективності організації передавальних поїздів (ПП) у розвинених залізничних вузлах за критерієм сукупних вагоно-годин простою під накопиченням. Розроблено дискретно-подієві імітаційні моделі (Java SE, AnyLogіc) організації передавальних поїздів за "жорстким графіком" і за накопиченням до норми составів. У моделях враховано стохастичну природу норми. При моделюванні вважається, що колійний розвиток залізничних станцій і внутрішньовузлових ходів є раціональним, і несуттєво впливає на затримку руху ПП. Графік руху ПП є раціональним і ритмічним. Пропускна спроможність перегонів вузла та переробна спроможність підсистем залізничних станцій є достатніми. Експериментально проведено порівняння ефективності чотирьох моделей організації ПП, у тому числі "гнучкою моделлю", яка поєднує відправлення за накопиченням до норми состава і "жорстким графіком" одночасно. Встановлено, що мінімальні вагоно-години накопичення досягаються за організації ПП комбінованим варіантом: одночасне відправлення і за "жорстким графіком" і накопиченням до норми. Результат експерименту виявив найбільш ефективний варіант організації ПП, а саме комбінований варіант. Даний варіант передбачає, що за наявності достатньої кількості вагонів у пункті накопичення поїзд відправляється раніше (відправлення за накопиченням до норми), інакше - через розрахунковий середній інтервал (варіант відправлення за "жорстким графіком"). Організація ПП за "жорстким графіком" потребує організації додаткових поїздів, інакше суттєво зростає черга з вагонів у пунктах накопичення. У разі збільшення добової кількості поїздів на 10 - 11 % процес формування та відправлення стає достатньо надійним та ефективним. Зазначенні рекомендації надають можливість удосконалити типовий процес роботи залізничних вузлів у частині диспетчерського контролю за формуванням, відправленням і пропуском передавальних поїздів у внутрішньовузловому сполученні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 817.367 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Samsonkin V. 
Development of an approach for operative control over railway transport technological safety based on the identification of risks in the indicators of its operation [Електронний ресурс] / V. Samsonkin, O. Goretskyi, V. Matsiuk, V. Myronenko, A. Boinik, V. Merkulov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 6(3). - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_6(3)__2
Досліджено механізм забезпечення та управління безпекою руху на залізничному транспорті. Використано реальну статистику порушень безпеки руху на залізницях України за останні роки. Для емпіричних досліджень та обгрунтування необхідності застосування системного підходу обрано 3 господарства, з вини яких відбувається понад 60 % транспортних подій на рік: локомотивне, шляхи, вантажних вагонів. Запропоновано системний підхід до управління технологічної безпеки. Як вхідну інформацію використано статистику порушень безпеки. Кожна подія порушення безпеки систематизується по восьми параметрах, які характеризують місце, час вид події, його причину, винного, обставини, мотивацію, адресність шкоди. Формується відповідна база даних параметрів систематизації. Аналіз динаміки транспортних подій в одно-, дво- та тривимірному просторі параметрів систематизації надає можливість виявити приховані закономірності, які є загрозою погіршення стану безпеки та аварійної ситуації. Це трактується як вузьке місце, яке вимагає підвищеної уваги та розробки заходів запобігання переростання в аварійну ситуацію. Ризик визначено як найбільш значущу передумову транспортних подій. Передумови знаходяться в площині забезпечення перевізного процесу та мають системний характер. Розроблено алгоритм оперативного управління технологічною безпекою і процедуру підтримки прийняття оперативного управлінського рішення щодо зниження впливу ризиків. Алгоритм формалізовано і готовий до автоматизації. Автоматизація передбачає використання цифрових технологій 4.0. Використання запропонованого підходу сприятиме зменшенню впливу людського фактора, підвищить оперативність та об'єктивність управлінських рішень щодо забезпечення безпеки, зробить цілеспрямованим і ефективним фінансування безпеки. Запропонований підхід можна застосовувати для інших видів транспорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.33 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Samsonkin V. 
Devising a methodology to manage the performance of technical tools of rail transport signaling systems based on the risks of their functioning [Електронний ресурс] / V. Samsonkin, V. Sotnyk, O. Yurchenko, O. Soloviova, S. Zmii, V. Myronenko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 6(3). - С. 32–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_6(3)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 724.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського